Koordinátor firemního vzdělávání

Chceš vědět, jak to opravdu chodí v mediálním domě, kde každý den vzniká kvalitní, nezávislé, věcné a vyvážené zpravodajství v Hospodářských novinách a webech Aktuálně.cz a iHned.cz? Zajímá tě práce v médiích a to, jak se u nás dělá moderní žurnalistika?

Chci na tuto pozici

Chceš vědět, jak to opravdu chodí v mediálním domě, kde každý den vzniká kvalitní, nezávislé, věcné a vyvážené zpravodajství v Hospodářských novinách a webech Aktuálně.cz a iHned.cz? Zajímá tě práce v médiích a to, jak se u nás dělá moderní žurnalistika?

Koordinátor firemního vzdělávání

Co tě na této pozici čeká ?

  • Přijde za vámi konzultant s rámcovým zadáním na rozvojový

program/kurz/koučování/teambuilding pro klienty naší společnosti.

  • Převezmeš komunikaci s klientem ve věci zajištění akce a požadavků klienta.
  • Současně poptáš lektory, ověříš jejich časové kapacity, doladíš zadání klienta s možnostmi lektora, zajistíš školicí prostory a tak dále.
  • Výstupem tvojí práce bude kompletně zajištěná akce po koordinační stránce.
  • Zároveň budeš zodpovědný/á za přípravu podkladů k fakturaci.
  • Takto budeš s konzultanty spolupracovat na jednorázových zakázkách, ale i několikaměsíčních rozvojových programech.
  • No a těch vzdělávacích akcí, kurzů a tréninků bude opravdu hodně :)

Co od tebe budeme chtít ?

  • Budeme rádi za někoho, kdo má se vzděláváním zkušenosti. Na druhou stranu si ale myslíme, že pokud máš zkušenost s koordinací akcí jako konference, eventy, koordinoval/a jsi projekty a své kolegy nebo externí dodavatele, brzy se u nás zorientuješ.
  • Především potřebujeme někoho, kdo má smysl pro spokojenost klienta.
  • Je pečlivý a umí předcházet chybovosti.
  • Baví jej komunikace po mailu a telefonu.
  • Nevadí mu administrativní práce a je silný v dotahování.
  • A zároveň má vlastní nápady jak vylepšit současný proces, nebo jak najít řešení nějakého koordinačního problému.
  • Je zvyklý pracovat pod tlakem termínů a nemá problém s rychlým zpracováním úkolu.
  • Zkušenost práce s administrativními systémy a výborná znalost českého jazyka jsou podmínkou.

Co ti nabídneme my ?

  • Možnost podílet se na nových projektech a hledání inovativních řešení.
  • Zaučení - nehodíme Vás do vody, bude Vám neustále k dispozici Váš manažer.
  • Přátelskou a neformální atmosféru.
  • Moderní pracovní prostředí přímo v centru Prahy v Karlíně.
  • Zázemí stabilní společnosti se silnou pozicí na mediálním trhu.
  • Různorodou náplň práce.
  • Balíček zaměstnaneckých výhod: 5 týdnů dovolené, stravenky, cafetérii, BYOD - zpoplatněné využívání vlastního notebooku.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Pernerova 673/47, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, notebook, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, zdravotní volno/sickdays, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

ECONOMIA a.s.

 

Kontakt

ECONOMIA a.s.
Ivana Červená
Telefon: 777 878 404

Chci na tuto pozici Všechny volné pozice